Friday, April 8

Je pense à Paris


never knew that i would miss the endless long corridors, running for the metro, watching out for homeless people, pickpocket-ers, looking downwards as to avoid dog poo, the thousands of staircases...

i really miss paris.

i thought it'd be nice to not forget my french and attempt to also type in french. vous me corrigez si il y a erreurs, d'accord?

je pensais que je ne voudrais pas manquer les plus long couloirs, courir pour le metro, regarder les personnes sans-abri, les voleurs et les poo-poo des chiens, et les milles des escaliers...

je manques paris beaucoup!

2 comments:

red | hongyi said...

I DEMAND AN UPDATE!!!

=p

Fatine said...

Corrigez-moi s'il y a une erreur, d'accord?
Je ne pensais pas que les longs corridors, courir pour attraper le métro, regarder les personnes sans-abri, les voleurs, les cacas de chien, les milliers d'escaliers allaient me manquer.
Paris me manque beaucoup!!
-------I hope you like this :) I speak French better than English, trust me :)
Oh and BTW, I totally agree with you, I've been to Paris like 2 months ago and I terribly miss it :(